Recent Posts

free counters

Kamis, 11 Agustus 2011

javanese conversation

Talking About Languages

Surono : Exuse me, Sir. Do You understand Russian?
Rifai     : No, I don’t
Surono : Can yous speak English?
Rifai     : Yes, But a little. Please speak more slowly
Surono : Do I talk too fast?
Rifai     : Yes, I can’t make you out
Surono : Well, I speak slowly


Indonesia

Surono : Maaf tuan. Apakah anda mengerti bahasa Rusia
Rifai     : Tidak
Surono : Anda bisa bahasa Inggris?
Rifai     : Ya. Tetapi hanya sedikit. Berbicaral lebih pelan
Surono : Apakah saya terlalu cepat
Rifai     : Ya, Saya tidak mengerti anda
Surono : baiklah. Saya akan berbicara pelan


Jawa Ngoko

Cara Maca
Surono : Nuwun sewu. Apa kowe ngerti basa Rusia.
Rifai     : Ora
Surono : Kowe isoh basa Inggris?
Rifai     : Isoh. Ning mung sithik-sithik. Ngomongo luwih alon.
Surono : Apa aku kecepeten
Rifai     : Iya. Aku ora ngerti omonganmu
Surono : Yoh. Aku arep ngomong alon-alon

Surono : Nuwuun seewu. Aapaa kowee ngerti baasaa Rusia.
Rifai     : Ora
Surono : Kowee isooh baasaa Inggriis?
Rifai     : Isooh. Niing muung sithiik-sithiik. Ngoomoongoo luwiih aloon.
Surono : Aapaa aku kecepeten
Rifai     : Iyaa. Aku ora ngerti oomoonganmu
Surono : Yooh. Aku arep ngoomoong aloon-aloon





Krama
Cara Maos
Surono : Nuwun sewu. Menapa panjengengan pirsa basa Rusia.
Rifai     : Mboten
Surono : Panjenengan saged basa Inggris?
Rifai     : Saged, nanging namung sekedhik. Panjenengan ngendika alon kemawon
Surono : Menapa kulo kecepeten?
Rifai     : Inggih. Kulo mboten mangertos pangandikan panjenengan
Surono : Nggih. Kulo badhe matur alon

Surono : Nuwuun seewu. Menaapaa panjengengan piirsaa baasaa Rusia.
Rifai     : Mbooten
Surono : Panjenengan saged baasaa Inggriis?
Rifai     : Saged, nanging namuung sekedhiik. Panjenengan ngendikaa aloon kemawoon
Surono : Menaapaa kuloo kecepeten?
Rifai     : Inggiih. Kuloo mboten mangertoos pangandikan panjenengan
Surono : Nggiih. Kulo badhe matuur aloon




0 komentar:

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More